ÄLSKADE MORMOR <3

Idag skulle min/vår mormor fyllt 78år, men tyvärr finns hon inte med oss längre :( Jag sakna henne och morfar så otroligt mycket, men dem kommer alltid att finnas i mitt hjärta <3

Idag skulle jag tagit "svin" sprutan (fast jag EJ vill), men har mått kasst hela dagen och har även lite feber 37,8 så får skjuta på det längre fram i veckan!

Idag har min underbara mamma varit här hela dagen, fått gjort en hel del :)

Jag har även kommit på fler saker Liam ska få i julklapp, ska ju hjälpa Kekke och Gittan att köpa till honom, så jag måste komma på lite mer än andra, har ju redan hjälp gudmor Kerstin att köpa till honom :) Så förmodligen i nästa vecka kommer mamma och jag att åka en runda till hbg/väla och shoppa lite! - JAG kan ju aldrig få nog av att shoppa :)

Nu är det endast 10 dagar kvar tills vi flyttar och igår körde P in till Ikea och köpte en ny tvbänk till oss, så den står redan i lgh :)

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och kolla tv är väl snart Ullared :P

P är och spelar bowling match!

Ha en fin kväll!


Sen blir det till att köpa en ny soffa med när vi flyttat in :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att du frisknar till snart så du kan ta sprutan! Vi har fått tid till Elias nu med så snart e vi alla vaccinerade! Spännande, snart flytt :)

2009-11-17 @ 08:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0