Lite bilder :)

Här kommer lite blider på några av sakerna Liam fått den sista tiden :)

Vi börjar med sakerna från Barnmässan i Malmö!

  
Fick en fräck mössa - väska av moster Linda!

 
Bodysuite/pyjamas + mössa av mig/oss!

  
Slips, skohorn samt mumin stol av mormor!


Fick väggord/dekor av mamma/mormor som Liam ska ha på sitt rum!

Liam fick även ballonger, brandhjälm och två stora påsar med majsskruvar!

        
Ett piano, massa saker från jabadabado, lastbil full med godis, påslakanset + fleecefilt + kudde/gosedjur allt med barbapapa :) ALLT detta från mormor!

Saker från Ullared!

           

Detta fick Liam av mig/oss samt så köpte jag 3 st julklappar men dem får ni inte se förrens efter julafton. Blev även massa kläder till mig samt massa hushållsartiklar.

      

Detta fick han av mormor, han fick även en elefantreflex samt en sladdrig cool mask som jag ej fotade! Han fick även det svarta skärpet som finns på bilden ovanför av mormor!

 Tradera fynd... Dunis väst!

 PO.P mössa som Liam fått av mormor!

 3 st årgångs glögg som jag fått av mamma!

Tyvärr har jag inte hunnit fota allt så lite kläder har jag kvar att fota, men ska försöka göra det i dagarna!

Kommentarer
Postat av: Anna

OJ, va mycket fina grejor han fått! Funkar skohornet så bra som dom sa på mässan?

2009-11-18 @ 08:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0