Ullared!

I onsdags åkte mamma och jag upp till Ullared, vi körde redan kl. 06,00 för hinna vara uppe när dem öppnade och tur var det för bara efter någon timme där så var där så propp fullt att man inte kunde röra sig och folk var som tokiga och körde ner en med vagnarna, fick tom. köa för att komma in i vissa gångar bl.a leksakerna, där många hyllor gapade tomma! Vi fick iallafall handlat en hel del och efter 6 timmar inne i butiken orkade vi inte mer så vi körde hemmåt vid 15 tiden! Köpte inte så mycket julklappar, men blev massa kläder och saker till Liam ändå :) Även jag fick lite kläder, kommer nog att åka upp där igen till våren/sommaren :) Ska försöka ta bilder på det mesta vi köpte, och även allt han fick av mamma/mormor, men som jag sagt innan är det så sjukt mycket att jag inte vet om jag hinner med det... den som väntar på något gott väntar aldrig för länge eller hur säger man :)

Igår tog P svin- sprutan och han kände knappt av den, lite öm i armen igår men inget mer, planen är att jag med sak ta den på måndag, men jag är livrädd då jag knappt tåler något så jag är rädd att få en alvarlig reaktion på den, sen ligger jag ju lite i riskgruppen så jag bör ju ta den!

Imorgon är vi bjudna hem till G&K på kalkon middag tillsammans med flera andra ska bli super trevligt!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va tråkigt att där va så mycket folk! Men så e det nu enda fram till jul.. Jag fick biverkningar efter sprutan men det är lika bra att ta den!

2009-11-14 @ 12:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0