Busfabriken & Väla

Ojojoj dagarna bara springer iväg nu, jag hinner inte alls med längre.... får kanske snart lägga ner denna bloggen!

I fredags var vi iallafall hemma hos gudmor Kerstin och fikade med farmor Tina, gammelmormor Gittan, Kristina och lilla C på 5mån, blev massa snack och massa gott att äta :) Supertrevligt!

På kvällen bjöd vi T & B på middag här hemma!

I lördags åkte vi med T & B till Väla för lite shopping, P fick tre par jeans och jag köpt mig två tröjor/tunikor, Liam fick en liten lördags godispåse!

På kvällen kom T & B och fikade här och det blev massa bus med Liam!

Idag har vi varit på Busfabriken med Liam, därefter åkte vi till Väla, Toys R us och Elgiganten! Liam fick lite leksaker inne på Toys R us! Bilder på allt han fått den gågna veckan lovar jag kommer så fort jag laddat kameran då den dog när vi var på Busfabriken! Men här är några bilder från idag!

 

  

  

  

  

 

 

P hade nog minst lika kul som Liam, som det lilla barn han är :P

Så fort Liam vaknar ska vi hem till T & B, sen blir det till att veckohandla på CG.

Vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Madelene :)

sååå fina dina killar är :)

P verkade ha mer roligt än liam haha

2009-10-04 @ 20:03:59
Postat av: Angelica F

Så stor han har blivit er pojk! Åså söt såklart :)

2009-10-05 @ 15:03:49
Postat av: Anna

Full rulle.. härligt! Ska bli spännande med fler bilder :)

2009-10-05 @ 20:39:05
Postat av: Mari Lock

Så fin han är i sin nya mössa. Jag har beställt en i orange till Emeli så hon syns när man ska hämta på dagis hihi. kram

2009-10-06 @ 09:59:21
Postat av: Liams mamma

Visste inte Gangstar fanns i orange och att man kunde beställa det :)

2009-10-06 @ 10:03:08
URL: http://detbastasomfinnsliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0