Första....

Så nu har första flyttlasset gått :) Lämnade Liam hemma hos farmor och farfar, sen körde P och jag 3 rundor med kartonger och saker till den nya lägenheten, känns väldigt skönt att ha tömt hela källaren, så i morgon/veckan eller nästa helg ska vi tömma garaget och köra bort med, så har vi bara det stora här inne kvar sen att flytta!

Igår hämtade vi ut kläderna jag beställt från H&M samt P:s nya PS3 slim och Fifa10, men tyvärr så var alla mina kläder förstora och Liams ena tröja förliten, så blir väl att jag skickar tillbaks och bytar stl.

Sitter just nu och kollar lite på en ny vagn, har lagt ett bud på en så vi får se om vi köper den imorgon eller ej. Den vi har nu får Liam inte plats i längre så vi har under en längre tid funderat på att köpa en annan!

I torsdags fick vi även sålt vår skinn fotölj och vi fick mer för den än vi betalade för den :) hur gött är inte det :)

Idag blev vi även hembjudna till T&B på middag, tusen tack! Är så jäkla mysigt att bara sitta och titta på vår lilla underbara son, han "pratar" och "pratar" på som bara den nu och han är så underbart go och han förstår verkligen allt man säger till honom :) Just nu är livet verkligen underbart!!!

Så här kan man se ut när man käkat sås och potatis :)



Tyvärr har jag EJ hunnit fota alla saker Liam fått men här kommer några!


Fotöljen från "Liten sikrot"

  
  Dammsugare     spargris          vagn till sitt tåg              

Sen har han fått termobyxor och en fin tröja av farmor, av mormor har han fått glas/bestick/mugg/tallrikar... kommer kanske bilder på det om jag hinner!    

Nej nu blir det lite mys och fotboll i soffan :)

Ha en trevlig lördagskväll <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Va roligt att första flyttlasset redan gått :) När flyttar ni helt å hållet? Tummen upp för fåtöljen!

2009-10-11 @ 12:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0