Shoppa!

Denn veckan har mest bestått i att hålla på med tradera och blocket och försöka sälja så mycket saker som möjligt... och det har gått superbra :)

Liam har varit på dagis tisdag och onsdag och ska även gå imorgon, han älskar det!

I lördags handlade jag ju två tröjor/tunikor/klänningar, som jag tänkte visa er, sen satt jag även och beställde lite saker till Liam och mig på H&M igår!

 
10% av denna gick till bröstcancer fonden :)






Denna köpte jag i både grått & svart!

Till Liam:







Jag vet jag lovat en massa bilder på allt han fått av oss och mormor & farmor, så jag ska försöka hinna fota det imorgon!

Ikväll har vi varit på kalas för Zelita som blev 5år!

P är just nu och spelar innebandy och jag tänkte sätta mig en stund i soffan!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej!

Jag vill bara tipsa om tävlingar jag har inne hos mig - man kan vinna kläder från SOBEA, Alfons Åberg-bokpaket och leksaker från Lajbansson - kika gärna in och var med! kram Carolina

2009-10-07 @ 22:13:59
URL: http://www.carolina1979.se
Postat av: Anna

Roligt med nya kläder :)

2009-10-08 @ 14:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0