Inte mycket...

Just nu händer inte så mycket i vårt liv mer än det vanliga, visst vi håller på att packar, säljer saker, rensar och allt man behöver fixa när man ska flytta!

Liam har även fått sitt första duplo, farmor var här i måndags och lämnade av det till honom... tack så jätte mycket!



Igår satt jag hela dagen och kvällen och försökte fixa till en fotobok, fick tipset av Hanna att man kunde göra en och få den helt gratis, och så klart ville jag det, så nu väntar jag med spänning på att se hur den blev :)

Nu verkar det som vi har fått alla 4sakerna på blocket sålda, så nu är det bara för mig att lägga in nya :)

Nej nu ska jag snart gå och hämta hem lilleman från dagis!

Tjaba!


Kommentarer
Postat av: Anna

Kan tänka mig att ni har en massa att stå i :) Men roligt måste det vara!

2009-09-16 @ 20:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0