Trött på denna skiten nu....

Åhhh jag känner verkligen att allt är piss just nu vill bara att Liam ska bli frisk så man kan göra något, komma ut och att han ska kunna gå på dagis igen för han älskar att vara där! Ringde VCT imorse men dem e lika dumma i huvudet fortfarande, därför jag inte går där längre utan inne i hbg, dem skiter ju fan totalt i folk! - Kom tillbaks efter helgen om han inte e bättre...... Tror dem jag ringer om jag hade visst att han ska bli bättre???? nej fy fan för VCT i Höganäs och dit går mina pengar fy fan jävla idioter borde anmäla dem men man får bara mer jobb då!

En liten rolig sak e iallafall att jag ÄNTILGEN fått tag på jackan från NOVA STAR jag försökt vinna länge nu på tradera igår :) Superbilligt fick jag den för med... 160kr och helt ny, kostar 400kr i butik så jag är sjukt glad :)


Imorgon ska vi hem till Tina och Börje på kalkonmiddag :)

Funderar på om jag ska ta en runda till Väla imorgon, har ju sett finfina kläder till Liam inne på Lindex som jag vill handla :)

På måndag kanske mamma/mormor kommer igen och leker med oss. Liam går här hemma hela tiden och frågar efter sin älskade mormor <3

Ha det gött
puss & kram

Tänker på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0