Helt underbar dag <3

Idag fick jag lite sovmorgon, jag fick vakna av mig själv varken klockan eller Liam väckte mig :)

Patrik hade fått åka ner på jour jobb inatt kl.2 så han kom hem till middag då han hade sovtid. Strax efter P hade kommit hem kom gudmor Kerstin, vi körde ner till Liten Sikrot då dem skulle ha 50-70% rea på alla sina kläder från och med idag, jag köpte ett par jeans och en nova star hoddie till Liam sen fick han en gangstar jacka av Kerstin som han ska få i födelsedags present av dem nu när han fyller år! Därefter körde vi vidare till barngarderoben, men där hittade jag inget så vi körde vidare till kakboden och satte oss och fikade där, utanför spolade dem isen så när vi fikat klart gick vi bort med Liam så han fick känna/se på isen. Väl hemma fick Liam lite mat sen åkte Patrik, Liam och jag till Väla och IKEA, blev inte så mycket shoppande då jag ej hittade det jag var ute efter bland annat sänglådan fanns inte längre på IKEA så ska leta vidare efter en sån, men köpte ett par svarta jeans till Liam inne på PO.P!

Jag har haft en helt underbar dag med andra ord och Liam har växt så i mina ögon sen vi slutade med att sova middag, han är inte lika stirrig och busig längre (klart han gör hyss än, men inte lika mycket), tycker det var ett bra val att sluta med det även fast många tycker vi gjort det för tidigt att han är för liten, men tror Patrik och jag som Liams föräldrar vet vad som är bäst för honom!

Jag har även börjat bli lite små sugen på en liten till, men tror nog det får vänta ett tag med det då jag först vill gå ner lite i vikt samt ha ett jobb, och sen måste jag ju övertala P  med :)

Just nu sitter jag här själv igen då P fick åka ner på jobb och hjälpa till då det strulade, hoppas han snart är hemma igen!

* Idag blev lille Maximilliam hjärt op. och jag hoppas verkligen det gick bra..... jag tänker så oerhört mycket på dig Madde och din man och självklart era familjer, tycker ni redan fått gå igenom så otroligt mycket, när ska mardrömmen ta slut för er?!? Jag önskar och ber för att ni snart ska kunna ta hem er lilla Max och bara njuta så som man ska få njuta när man fått en liten bäbis <3 *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0