100113 = 23månader

Nu är det verkligen ett tag sen jag skrev här, men ska försöka ta tag i det igen nu när det mesta har lagt sig efter flytt och jul!

Idag blir vår älskade lilla/stora plutt hela 23 månader -  endast en månad tills han blir 2 år, tiden har gått så sjukt fort!

Julen var trevlig vi hade mamma och syster här på kalkonmiddag, blev en hel del julklappar både till Liam och mig :) På kvällen åkte vi hem till Patriks och Liams gudmor Kerstin och hennes man Tommy i Lerberget som hade julen detta året, även här fick Liam sjukt mycket julklappar :) När vi skulle hem fick vi knappt plats med alla sakerna i bilen. Tänkte visa er vad Liam fick men får bli lite senare.

Vi stor trivs i vår nya lgh helt underbar dock lite dyr.... men vi håller våra ögon öppna på annat så vi får se vad det blir, kanske köpa eller så hyr vi ett tag till!

Min mamma och syster åkte till Thailand nu den 10 januari och jag är så avis, skulle ju åkt med dem, men eftersom jag går på a-kassa så får man inte åka iväg... eller jo det får man men man får ingen ersättning dem dagarna och dem ska vara borta i 16 dagar! Får hoppas dem kommer hem med massa saker till oss istället :) Sen har vi sagt att vi ska åka dit kanske nästa år, vi får se! Det är ganska kul för min/vår mamma har ALDRIG flygit innan och så väljer hon thailand av alla ställen att åka till först typ 12 timmar på flyget :p

Nyår hade vi Emma, David och Amanda här på lite middag... väldigt trevligt!

Vad har annars hänt, varit ute och åkt pulka, varit och köpt en snowracer till Liam (supersvår och få tag på), varit på busfabriken några gånger, annars är det de vanliga i vardagen.

I fredags var P hemma så jag passade på att åka till Väla för lite egen tid, blev lite shopping både till mig och till Liam, var på PO.P rea bland annat!

Liam fick:




Från PO.P:







Köpte även en klocka på Ur&Penn till Liam



Till mig sj köpte jag tre par leggings, ett par svarta, ett par gråa och ett par i jeans färg, blev även lite smink, strumpor, ett fräckt skärp samt denna fräcka rosa tröja :)


Jag är inte mycket för rosa annars men denna är så fräck :)

Nej det får vara allt för denna gången hoppas jag hinner visa dem andra bilderna sen!

*JN*


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du bloggar lite igen, har saknat det :) Va roligt att ni trivs i lägenheten, det e ju lite annorlunda mot hus. Lycka till med jobbsökandet förresten!

2010-01-13 @ 16:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0