Vill ha sommar!

Åhh nu har det kommit ännu med snö inatt..... och jag som bara vill ha sommar nu, e så avis på mamma och syster som är nere i thailand och bara njuter!

I går var vi och badade med Liam igen, han bara älskar vatten ju, men nästa lördag börjar vi i simskolan igen!

I lördags var vi en runda till Ica Maxi i hbg då dem hade 20 års jubileum, köpte lite smått o gott bland annat två snygga kuddar till den nya soffan, Liam fick så klart en leksak han med (visar bild sen)!

Igår kväll satt jag och kollade på gamla foton från när Liam var liten bäbis, gud vad tiden gått fort och vad han har förändrats, är sjukt sugen på en liten till, men som jag/vi sagt innan.... jag ska ha ett jobba samt så vill jag gå ner en del innan med, tycker man ska tänka sig för när man skaffar barn och inte bara skaffa, mycket som ska funka samt så ska man ha råd med, man ska kunna göra saker både för sig själv och sitt/sina barns skull! Men vem vet blir kanske en liten till senare i livet <3

Fick lite sovmorgon idag, kl. 9 vaknade vi, men idag verkar det inte som Liam vill sova middag alls, kl. är 14,35 och han sover fortfarande inte!

Har som sagt velat länge nu om var och hur jag ska börja träna, tänkte ju först börja simma, men eftersom tiderna inte alls passar mig så får jag hoppa det, men jag kommer nog att skaffa träningskort på lifestyle, dock kostar det 4500kr/år, men man ska ju satsa på sig själv och just nu mår jag inte alls bra, trivs inte alls med min kropp, har alltid varit väldigt vältränad och legat på 49-65kg, så nu finns det inga ursäkter längre utan bara att sätta igång!

Hej svejs <3


Kommentarer
Postat av: ida

åååh, hatar snön och kylan -.-

fuck va avis jag är på alla som är utomlands!

2010-01-18 @ 16:15:49
URL: http://nigels.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, visst e det roligt att kolla på foton :) Elias tycker åsså att det e toppen!

2010-01-20 @ 08:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0