091011

Hmm ja det blev ingen vagn köpt idag.... mitt fel, jag som kollat fel, den vi var och kollade på idag heter baby travel jogger och den vi vill ha heter baby jogger city elite, jaja dem ser likadana ut fast den vi kollade på idag fattades den saker vi vill ha med ett handtag i sitsen så man lätt fäller ihop den! Vi kommer fortsätta kolla efter en vagn och vi ska åka in till babyland och kolla lite närmare, jag har även blivit väldigt sugen på en brio sing, men vi får se vad det blir!


Baby jogger


Brio sing



Idag fick vi även sålt vårt vitrinskåp, så nu ska jag sätta mig och lägga in lite fler "stora" saker på blocket :) Har ju bland annat lite badrumsskåp och lite annat smått och gott som vi inte använder eller får plats med nu när vi flyttar!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anna

Typiskt.. Jag gillade Baby Travel.. Är ingen större fantast av Brios vagnar tyvärr. Har nog aldrig gillat dom.. Hoppas att ni hittar den som ni vill ha! :) Kul med Blocket!

2009-10-11 @ 21:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0