GOTT NYTT ÅR!!!

Vi vill önska alla vi känner och inte känner ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Ta hand om varandra och låt 2009 bli ett bättre år för allt och alla.

2008 var både ett underbart år för mig/oss då vi fick vår älsklings kille Liam, men även ett väldigt jobbigt och sorgligt år då min/vår älskade morfar gick bort 1 vecka efter sin 85 års dag, men han fick komma till sin älskade fru sen över 50år, vår mormor som gick bort 1,5 år innan honom. Ni är verkligen saknade och det kommer alltid att vara ett tomt hål efter er! VI ÄLSKAR ER ♥

Jag hoppas 2009 ska ge mig massor med kärlek och nya upplevelser och vänner med mycket skratt!

                       
SÅ VI I FAM. ANDERSSON/NILSSON ÖNSKAR ER ALLA ETT GOTT NYTT ÅR!

   

Kommentarer
Postat av: Tina Albinsson

Hej det var roligt att se min lille kille kan stå, han är jätteduktig. Tråkigt att inte kunna träffa honom nu när vi är sjuka

2009-01-02 @ 12:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0