Lustigt...

ja det är väldigt lustigt att ingen läser min blogg då jag ser att det är massor av folk inne på den vaje dag!

Måste även säga att jag tycker det är väldigt tråkigt att alla kan vara så falska och oärliga i denna lilla hålan, folk hör en sak och så tror dem genast att det är sant! Jag fick höra att jag var gravid redan innan jag var det och sen har man fått höra att man fått sitt andra barn med... vilket jag naturligtvis ej har fått. Förstår mig verkligen inte på folk i denna jä.. hålan, måste man snacka skit och sprida lögner för att få vänner!???

Och ni som läser mig blogg SNÄLLA lämna en liten kommentar då så jag vet vem ni är.... annars kommer jag och låsa den för alla!

Nej nu ska jag mysa med Liam innan han ska sova middag!

Älskar dig Patrik du och Liam är mitt allt!

 ღ ღ ღ ღ  ღ ღ ღ  ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ

  NI ÄR MITT ALLT, ÄLSKAR ER!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Jessica !! Detta är jag som heter vilängtarsåefterbebis inne på famlijeliv, jag läser din blogg varje dag. Men skriver aldrig men ska genast börja med det :) HIHI :) Vilka sötnosat till pojkar du har :)

2008-12-29 @ 11:32:44
Postat av: Liams mamma

Åhhh hej vad kul :) gud vad glad jag blir! Ja dem e helt underbara. Hur går det för dig/er då? ska inte du börja blogga? Gott Nytt År på er om vi inte hörs innan! massa kramar

2008-12-29 @ 12:04:41
Postat av: Louise

jag läser så fort jag hinner med :) vi får ta o ses snart.. känns som vi flyter ifrån varandra.. lär aldrig snacka skit om dig.. vet hur det känns med all skit i denna J-vla hålan.. kram kram

2008-12-29 @ 14:10:04
URL: http://daizzza.blogg.se/
Postat av: Madelene :)

Nä, lilla vännen jag hinner inte med det, så mycket jobbet och allt annat, jodå vi har plussat :) och denna gången verkar det gå mycket bättre :) Händer på nyår då? Gott nytt år :) Puss

2008-12-29 @ 22:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0