SLAPPE DAG....

 hade vi igår det är så skönt! Vi vaknade vid 10, gick upp och åt lite julmats frukost därefter blev vi klara och klädder oss, stoppade Liam i vagnen och tog kopplet på Isa sen gick vi ute och gick i över en timme sååå skönt! Väl hemma lekte vi med alla Liams julklappar ett tag tills han var trött. På kvällen blev det faktiskt pizza/kebab och när liam somnat för kvällen drack vi lite gott och mös framför brasan, vid 21 gick vi upp och mös med en film i sängen :)

Här kommer lite bilder från julafton.

  Hehe Liam kunde inte hålla sig från alla julklapparna :)

  Liam helt uppe i att packa upp julklappar    Måste provåkas ju

               

  Min käre syster o hennes pojkvän    Moster & systerson :)

  På kvällen kom tomten (Tina)    Liam fundersam   Hehe :)

 Pappa fick hjälpa till     

 Hjälp jag försvann :)    Måste ju smaka lite på julklapparna


Idag ska vi hem till patrik mormor och morfar, tänkte vi skulle fika så dem fick träffa Liam lite nu när dem varit borta i 6 veckor och snart ska åka igen!

Imorgon ska vi ner till min syster i malmö... berättar mer om det sen!

ÄLSKAR VERKLIGEN MINA TVÅ KILLAR & PATRIK & JAG HAR ALDRIG VARIT KÄRARE ÄN VI E NU!

Ha en underbar dag alla, det ska vi ha!!!


Kommentarer
Postat av: Angelica F

Åhå Linda på bild :)och pojkvännen hihi. Ni ser ut att ha haft en trevlig och bra jul. God fortsättning på er!

2009-01-02 @ 14:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0