Världens bästa lilla skrutt...

ja det är min lilla älskling han sov till 10 idag och i mån sov han ända till 11, men han brukar sova till 9 annars! Jag kan verkligen inte klaga på min lilla älskling han har alltid sovit bra och redan innan han var 2 mån sov han hela natten... kan man ha en bättre bäbis!?

Tänkte ni skulle få se lite bilder från igår som jag missade att lägga upp :)

 Mamma & Liam innan vi skulle åka till Väla!    

 Mina två älsklingar ♥

Liam har precis fått sin gröt och sitter nu så fint på golvet och leker med ALLA sina leksaker! Skriver mer ikväll och då hoppas jag ni skka få se julkorete med :)

kram

Kommentarer
Postat av: Louise

sötaste lillkillen i dessa kvarteren :) hihi

2008-12-17 @ 12:09:27
URL: http://daizzza.blogg.se/
Postat av: liams mamma

åhhh tack gumman

2008-12-17 @ 12:39:14
Postat av: Angelica F

hej! Å så stor han blivit! Åså söt! Förstår att Linda är förtjust i honom. Hade så bra! Kram kram

2008-12-17 @ 13:04:37
Postat av: Liams mamma

hej vad kul att du kikade in :) ja han e superstor... när han var 6 mån o vi var hos läkaren trodde han att han var minst 1-1,5år! du får komma med linda upp en gång! kram

2008-12-17 @ 13:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0