BABY THOR ÄR FUNNEN :)

Jag satt precis här och grät en skvätt då jag läste att baby Thor är funnen, han finns på ett hemskt barnhem i guatemala, hans mamma har fått träffa honom  en timme i ett betongrum tillsammans med 10 spansktalande personer och med Andrew i ett av hörnen. Det är så sjukt hela detta, att hon inte nu när hon hittat sin son får ha honom hos sig, utan nu blir det massa förhandlingar i domstol! SJUKT SJUKT SJUKT! Jag satt och kollade på kalla fakta igår om ett liknande fall och man tror inte sina ögon hur svenska regeringen funkar och inte minst UD! Jag är iallafall så glad att dem hittat honom och jag hoppas hon snart får komma hem med sin baby till sverige där dem hör hemma! Hoppas även att ni som läser denna sidan kan hjälpa henne med lite pengar då pengar är enda sättet för henne att få sin son igen!

Mamma Mias konto nr: SEB 5201 01 330 13
 Snälla hjälp henne med allt ni kan även om det bara är 10kr!

Läs om allt på denna sidan http://caluas.blogspot.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0