BÄRBARA DATORER?

Kl. är 11 och det är redan 12,5 grader ute, ska snart lägga Liam så han får sova middag, sen ska vi packa lite kex och saft och bege oss ut, kanske gå till lekplatsen och gunga lite! Ikväll blir det grilla, pommes och lite revben :)

Patrik och jag funderar på att köpa oss varsin bärbar data med trådlöst bredband, jag vill ha en liten 8,9 tums, men blir nog lite större!



Nej nu kommer snart Patrik hem och jag tänkte börja på lunchen, sen ska Liam upp i sängen!

Ha en bra dag i solen :)




 


Kommentarer
Postat av: Anna

Den rosa "mini" datan skulle jag vilja ha, men vi har redan 2 bärbara så det får nog räcka ;)

2009-04-07 @ 18:15:10
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0