Färre :)

Japps igår blev det endast 6-7 st bajsblöjor, men morgonen idag har inte börjat bra på ca 3 timmar har det blivit 3 bajsblöjor :( ¨Tycker så jäkla synd om min lilla älskling och näsan bara rinner och sen har han hosta med!

Idag hoppas jag vi kommer iväg till Väla, vill lämna in vår vagn samt köpa skorna till Liam, sen vill jag ju shoppa lite kläder med om jag hittar några :) Får se vad Patrik säger, men tyvärr fick han jobba lite i natt och fick inte sova ut i morse då Liam väckte oss ganska tidigt (pga. sin blöja)!

Jag tog en bild på vårt staket igår så tänkte ni snart ska få en före och efter bild på det, blir en väldig skillnad tycker jag :) Min gubbe han är duktig han!

Gud jag bara längtar till helgen dem säger att på söndagen kan det bli upp mot 25 grader varmt och lördagen skulle det bli 20, ska bli så härligt!

Nej har inte så mycket mer att säga nu... ni får ha en bra dag i solen :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Va skönt! Då går det kanske på rätt håll nu då! Blev det Väla å skor till Liam? :)

2009-04-22 @ 20:43:14
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0