HUNNIT MASSOR!

Idag började dagen som vanligt med vår storstädning, går ganska snabbt när man är två som hjälps åt, därefter blev det dusch, sen körde jag och handlade medans Patrik gav Liam sin gröt!

Om 30 min ska vi börja gå ut mot simhallen för kl. 13,10 ska vi på babysim, därefter kommer Liam och jag gå hem medans Patrik stannar kvar och tränar. När Liam sovit middag blir det nog en tur in till väla och babyland, vi ska lämna den nya vagnen samt kanske köpa hem cyklen så man kan kanske ut och cykla lite i det fina vädret imorgon :)

Idag blir det en massa gott, jag har köpt hem en massa frukt så tänkte göra lite fruktsallad och till middag blir det wook... mums och så nyttigt!

Nej nu ska jag packa min väska så vi kommer iväg!

Ha en skön dag i solen :)


Kommentarer
Postat av: Emy

kul att ut o cykla nu när vädret e så fint! kram emy

2009-04-04 @ 19:16:52
Postat av: Anna

Blev det nån cykeltur? :)

2009-04-05 @ 12:01:18
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: Liams mamma

Nej vi fick inte plats i bilen... läs mitt nya inlägg så fattar du!

2009-04-05 @ 18:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0