OJOJOJ VAD NERVÖS JAG E!

Den 4 maj ska Liam börja med inskolningen på dagis, inte den 18 som det var sagt innan eftersom mina mamma dagar är slut den 20! Det är inte ens en månad tills dess... åhh min lilla kille ska börja på dagis, förstår inte var tiden tagit vägen, jag är så jäkla nervös... har ju inte lämnat bort honom en enda min, han har varit med mig sen han föddes!

Dem ringde även från babyland och sa att vagnen var färdig, men vi kommer nog inte hämta den förrens på onsdag eftersom vi ska grilla ikväll och Liam ska även bada, jag hoppas även Patrik köper med sig cyklen hem då så vi kan ut och cykla lite :)

Gud min mage vänder sig ut och in bara jag tänker på det här med att han ska börja på dagis, Patrik tycker jag är knäpp, men tror inte det är samma sak för honom eftersom han jobbat hela tiden, men det kommer gå jättebra det vet jag ju innerst inne och Liam kommer tycka det är jättekul och leka med andra barn, men han är ju min lilla bäbis!

HJÄLP HJÄLP HJÄLP!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj.. blir det redan nu den 4:de.. Spännande! Kommer säkert att kännas superkonstigt men du kommer snabbt in i det! Det är vad jag intalar mig iaf! Jag är ganska glad att jag ska tillbaka på jobb innan det är dags för inskolning!

2009-04-07 @ 18:16:53
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0