SHOPPA SHOPPA SHOPPA :)

 I går kom Patrik hem vid 15 tiden eftersom han hade sovtid, så vi hoppade in i bilen och körde först till Babyland för att få fixat vår vagn, tog väl 20 min sen kunde vi åka vidare mot Väla! Jag hade ju varit där i lördags och hittat ett par skor till Liam på Sko Rönne, men nu när vi skulle köpa den var dem slut... så typiskt.. grr! Jaja vi hittade ett par andra, tyvärr var dem här svarta och dem andra mörkblåa, men men dem här duger bra! Därefter gick jag in på Lindex och vi hittade ett par " jeans " faktiskt i stl. 80, hehe Liam har annars stl. 86/92, men dem här satt bra, sen blev det en tröja och ett par nya strumpor utan antihalk under fötterna då dem i skobutiken sa att vi skulle använda vanliga strumpor i skorna!


 Är brun inte svart som det ser ut!  Byxorna kan man vika upp till shorts!



Väl hemma blev det gröt och sen sängen för Liam! Patrik gick ut och började/fortsatte på staketet medans jag satt inne och såg till så att Liam somnade, därefter gick jag ut och hjälpte till att såga :)

Idag ska vi träffa Tina i folkparken, tror även Gittan och Kekke kommer, sen kommer även Patrik när han slutat!

Tydligen många som engagerade sig i mitt inlägg om gåstolen! Jag säger inte att alla barn utvecklas lika fort, men eftersom Liam är MIN son och jag känner honom så känner jag att han hade kommit längre i sin utveckling om vi hade haft honom mer på golvet och mindre i gåstolen!

Nu är det så att Liam går bra om man håller honom i ena handen! Han vill inget heller än att gå nu, han går med sina saker (gåvagn & gåbil) samt så går han utmed bord och soffan, väggen och allt han kan hålla fast sig i :) Han går även uppför vår trappa till ovanvåningen och han är superduktig!

Idag kom Patrik hem med lunch til mig från "Särnflyget" (tror det stavas så), så jäkla snällt och supergott :)

♥ ÄLSKAR DIG OCH LIAM MEST PÅ HELA JORDEN ♥

Nu ska jag fixa lite här innan Liam och jag ska gå iväg!

Kramiz

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka tuffa sandaler :)

2009-04-26 @ 13:20:43
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: Anna

Vi köpte strl 23 i skorna och 24 i sandalerna! Liam då?

2009-04-26 @ 15:41:22
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0