?????

Ja just nu har jag massor med frågetecken i mitt huvud, vi har precis kommit hem från hbg (väla), köpte lite nya blommor till vardagsrum, datarum och köket inne på flower team, sen gick vi in på väla för att kolla ut MASSA nya saker till Liam, han behöver höstskor 550kr (har vi nog hittat), vinterskor 600kr (har vi nog hittat), vineroverall 700kr el. 1200kr (har vi nog hittat), sen är stora frågan vad han ska ha för vinterjacka, en från PO.P eller en billigare variant... hmm!?! Jobbigt jobbigt sen ska han ha mössa, vantar och "halsduk", shit känns som man knappt har råd kommer ju bli minst 2500-4000kr för allt, nu fattar jag varför många skaffar en till för den andra kan ju ärva... hehe nä jag skämtade mest där! Men gud vad allt ska vara dyrt!!! Nej jag får nog sätta mig ner och tänka lite till!

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0