Minisim :)

Så nu har vi äntligen fått reda på när Liam ska börja på minisimmet och det börjar redan nästa lördag :) Ska bli så kul och börja igen, han har ju redan gått två terminer på babysimmet, men tycker som sagt han är lite för stor (läs duktig) för det nu!

Jag är inne på min 5:e dag med atkins, men känns inte som jag orkar med det längre... ikväll har vi ju hämtmatsdagen med och hur kul är det att käka en sallad när P trycker in en pizza eller kebab... nja vi får se, men ska jag vara ärlig är jag inte alls suegn för jag mår så jäkla kasst just nu mega ont i halsen och hela kroppen värker och min rygg ska vi inte tala om, käkade ju voltaren och panodil i fem dagar som man ska, men inte fan hjälpte det ett smack så något är nog väldigt fel med min rygg...AJJJ!

Hade visning på huset igår igen och det verkar som dem är väldigt sugna på det, så vi får se, ska även ha en visning till på söndag, man börjar bli väldigt trött på dessa visningar nu... har ju haft ett par om vi säger så!

Nej nu kommer snart P hem och jag har en klåfingrig liten kille här som bara vill trycka på alla knapparna så får väl ta och avsluta detta inlägget!

Ha en bra helg... kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är inte lätt alla gånger.. det är min 4:de dag.. Men det känns som om det kanske kan gå vägen! Har kommit in i det nu så jag håller tummarna att det funkar!

2009-08-21 @ 18:35:34
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0