Världens starkaste man :)

Idag fick men lite sovmorgon :) P gick upp med Liam ganska tidigt, tror kl. var runt 7-snåret, men jag sov vidare... tack älskling :) Sen vid 8,30 kom dem upp och sov en stund till med mig, vid 10-tiden vaknade både P och jag, vi gick ner och en stund senare vaknade även Liam. Vi blev klara och körde in till Väla, kollade på lite olika ställen då vi var ute efter en ny fjärkontroll till vår box, men blev att vi köpte en på siba, därefter körde vi ner P till stan där han skulle gå på mässa, Liam och jag körde sen tillbaks till Väla och IKEA, gick där en stund sen ringde P och frågade om vi ville komma och kolla på när Magnus Samuelsson hade uppvisning och klart ville vi det så vi satte oss i bilen igen och körde ner till stan! Liam blev fotad med fd världens starkaste man precis innan han skulle köra sin "truck pulling" - lastbilen han drog vägde ca 9 ton och han väger ca 140kg :)





  

Därefter körde vi hem till Liams farmor och fikade och som vanligt var där fullt hus :) 

Idag har vi käkat tacogratäng.. mums :)

Imorgon börjar det, jag ska börja på atkins diet, hmm får se hur det går, men jag bara måste ner i vikt nu!

Nej det får vara allt för nu, lovar att jag ska visa allt fint Liam fick på sin 1,5års dag, men får bli en annan dag!



Kommentarer
Postat av: Anna

Oj.. ni har haft full rulle :) Lycka till med "ditt nya liv"! Jag ska också försöka! :)

2009-08-18 @ 09:41:29
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: Anna

Nä, det e verkligen trist! Men det känns redan lite bättre så hon kanske hade rätt ändå.. Jag kör inte med nån speciell diet utan jag försöker kombinera ihopa nått som passar mig.. Eftersom jag aldrig äter varken frukost eller lunch så har jag börjat dricka Allévo för att ersätta dom målen.. sen blir det middag på kvällen.. sallad/kött/sås så får vi se hur länge jag kan hålla det.. är ju en liten "pastaoman"! Träningen startar igen i september så då e det fullt ös en månad! Lycka till!

2009-08-18 @ 12:22:05
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0