090201

Det är så jäkla härligt och ha fått värme i källaren, nu kan man gå ner där utan att ta på sig dunjacka och vantar :) Så idag har jag tvättat ca 4 maskiner, vi har även städat och bytat sängkläderna, städat toaletterna, tvättat golven... jag har även hunnit lägga in lite anonser på tradera och nu ska jag börja på maten tänkte jag.... mmmm ska bli så gott med stekt potatis, karré, b-sås och sallad! Jag har blivit bättre men lite snuva och hosta har jag kvar samt så får jag lite feber på kvällarna :(  Patrik har bytat jourdag med en på jobbet så han ska ha jouren imorgon så tänkte kanske åka en sväng till Väla och kolla lite runder, behöver verkligen lite nya kläder, ringer kanske mamma och hör om hon vill med :) 



Världens sötaste kille som snart blir 1år ♥

Nej nu ska jag sätta fart igen, kan inte sitta här hela dagen!

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0