090202

Idag blev det en heldag med mamma (mormor) på Väla, men typiskt nog när man har pengar så hittar man inget och handla, hittade inte ens något till Liam :(  Jag som alltid annars brukar hitta en massa saker jag vill ha, iaf till Liam, men jag tycker det är ganska tomt i butikerna fast dem har fått in vårnyheterna! Jaja jag får spara pengarna och handla lite senare. Vi hade iallafall en mycket trevlig dag och tiden den bara sprang iväg så jag var hemma sammtidigt som Patrik. Vi gjorde lite pannkakor och sen var det dags för Liam att gå och lägga sig. Han sov kanske 15-20min i bilden  på väg hemma så det är allt han sovit middag idag.

För en stund sen åkte Patrik till sporthallen för att kolla när hans "jobb"kompisar spelar bowling, så nu sitter man här helt själv och knappar på tangenterna, ganska skönt och ha det tyst och lungt!

Jag har verkligen allt man kan drömma om, världens bästa sambo och världens bästa lilla son, ett stort fint hus och en fin bil, massor med kärlek, men just nu saknar jag några eller någon god vän som finns där för mig, klart man har några få vänninor, men ingen man umgås med regelbundet :(  Men jag ska inte klaga jag har ett underbart liv och vänner får man kanske fler av sen när man börjar jobba igen!?!

Nej nu kommer jag inte på mer att skriva så det får vara allt för idag!

Sov gott ♣


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag e helt kär i den vagnen! Man kunde samla streckkoder från Semper å få en sån vagn i rött.. suck jag hatar rött! Så vi köper en istället eftersom vi inte hann samla 500st..

2009-02-03 @ 08:28:04
URL: http://www.familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag kikade på Nestlés hemsida.. jag älskar ju Quinny Zapp, den ser så fräsig ut ;) Längtar till torsdag!

2009-02-03 @ 10:53:54
URL: http://www.familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0