090210

Jag glömde ju berätta att Liam är förmodligen med i lokaldelen här i Höganäs med imorgon, mormor skulle skicka in en bild :)

Vi har även idag bytat babysim så nu ska vi gå på fredagar istället, vi gillade inte alls simsällskapet, så nu ska vi gå på vårt vanliga babysim som vi gick på innan fast en ny instruktör :) Kostar mindre med, simsällskapet tog 900kr/9gånger nu ska vi betala 800kr/10gånger.... mycket bättre och vi slipper gå upp kl 7 varje lördag!

Imorgon bär det nog av till Väla... har ju inte varit där på ett par dagar nu :p Får se om mormor hänger med!

Min syster ringde mig innan idag med och berättade att hon och två andra kompisar ska kolla på Madonna i Köpenhamn den 11/8... sååå avis :)







Nej nu ska jag börja på maten... Patrik kommer om ett par min!

Ha en trevligt kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0