Barngarderoben = Massor med kläder till Liam :)

Japp idag åkte vi ner till Barngarderoben, vi hade ju fårr 750kr i presentkort av Kekke & Gittan och ett av Sven (Kekkes & Kerstins bror) så vi fick köpt en massa kläder och ändå blev det nästan 200kr kvar som vi får handla för sen :) TUSEN TACK ÄNNU EN GÅNG!

 Ett par tunna sköna jeans nu till våren  Mörkblå munktröja

 En till  Tunn skön farfarströja  En REIMA mössa

 Denna tyckte jag bara var så cool, är randig på baksidan :)

Vi var även på ICA och hämtade hem min Wii Fit bräda, och vi har testat den nu ikväll, men vi var inte så jätte nöjda med den, så jag försökte övertala Patrik att vi ska köpa ett smycke till mig.... vi får väl se om jag får något eller ej!

Idag ville inte Liam sova middag igen så när vi kom hem vid 16,15 gick vi och la honom, när kl var ca 17 tog vi upp honom så han skulle få sin gröt och vara uppe en stund och leka, men han ville inte alls, han var helt slut så det blev till att lägga honom igen.

Imorgon kl 9 börjar Liams babysim vi får se om vi kommer tycka det är bra annars kanske vi ska försöka anmäla oss till ett annat, kostar ändå 900kr för 9 gånger så det är ganska dyrt därför vill jag att det ska vara bra, tyvärr så slutade dem som vi gick hos innan så vi har fått byta till detta, men men vi får se imorgon!

Nej nu ska vi mysa lite i soffan med lite godis :)

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va tråkigt att du inte var nöjd med brädan.. vi har mycket kul med vår ;) desto mer man håller på ju fler spel låser man upp.. Då hoppas vi på ett smycke istället ;)

2009-02-07 @ 11:51:51
URL: http://www.familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0