Bvc med 1års vaccination!

Idag var Patrik och jag med Liam på bvc, han skulle vägas och mätas, men även få sin 1års vaccination. Allt gick jättebra, han väger nu 12660g och är 83cm lång, han gillade inte sprutan, men han grät inte! Vår duktiga STORA kille:)

Jag har ju inte visat er vad jag och Liam fick av min söta, snälla mamma på alla ♥ dag!



Jag fick två par strumpor samt ett hjärta med godis och Liam fick den söta nallen :)

 Sen fick jag 30st rosor vita, gula och aprikosa för jag fyllde 30år, Liam fick en röd ros för han fyllde 1år :)

 Förutom det andra hade mamma köpt varsin ballong till Liam och mig ;)

Nej nu har jag fixat med tradera och bloggen så nu ska jag mysa lite med Patrik i soffan innan vi ska upp i sängen!

Kramelikram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va fint! :)

2009-02-17 @ 19:49:02
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0