:(

Fick veta innan idag av min mamma att min morfars systers man har gått bort :(  Känns jobbigt och tänka på det fast jag inte kände honom så bra, men det fick mig att tänka på morfar som gick bort för ca 6 mån och min mormor som gick bort för drygt 2år sen..... gud vad tiden springer iväg :( Min mormor och morfar var verkligen som min extra mamma och pappa för mig och mina systrar, dem ställde upp i vått och tort.... finns nog inte bättre människor än dem och jag saknar dem något SÅ otroligt mycket, känns som en del av mig gick bort med dem. Tyvärr fick aldrig mormor träffa Liam, men jag är så glad att morfar fick det och att vi fick lite tid Liam och jag själva med morfar när han fyllde 85år en vecka innan han gick bort ♥

Vid denna tiden på kvällen brukar jag kolla på " Unga mödrar ", men nu fukar inte vårt kanal 5.... hmmm alla andra kanaler funkar men inte just den jag ska kolla på..... åhhhh jag blir så trött! Blir väl till att gå upp tidigt i sängen och kolla film istället :)

Jag är så mega lycklig, kan inte med ord beskriva hur lycklig jag är, vi har nog aldrig haft det så bra som vi har det just nu, jag verkligen älskar min man och vår son överalltannat ♥  LOVE IS IN THE AIR  ♥ 



♥ KÄRLEKEN ÄR STÖRST AV ALLT ♥

Natti natti :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0