Funderar.....

Jag sitter här och funderar på vad jag ska göra idag, har precis gett Liam sin gröt, så nu undrar jag om jag ska ta på oss och gå ut en sväng som det var tänkt igår (fast då lovade dem solsken) eller ska vi bara vara hemma och fixa och dona eftersom vi ska ut när Patrik kommer hem !?! Hmmm!!!????

Usch vad jag tycker det är tråkigt och läsa en massa skit "om en" på andras bloggar.... även fast dem inte skriver ut ens namn fattar man att det är riktat till/mot en!!!

Jag kommer inte ens från denna jä.... hålan, men ändå har typ alla fått för sig av någon bra anledning att jag är världens värsta bitch.... och det måste jag säga att jag verkligen inte är, jag är en trevlig , snäll, omtänksam person, som ställer upp för andra om dem gör det tillbaks, men jag tänker inte bara sitta och ta emot skit! Både min syster och Patrik är personer som bara skiter i vad folk säger, men jag är en sån person som säger vad jag tycker och tänker och när folk kränker mig eller min familj då har dem gått för långt!!! Så till alla er som tycker illa om mig har jag bara en sak att säga.... LÄR KÄNNA PERSONEN I FRÅGA INNAN NI KASTAR SKIT PÅ DEN...... tro inte bara på all skit folk säger utan bilda er en egen uppfattning!

Jag saknar tiden då man gick i skolan och hade en massa bra vänner, men alla blir vuxna och flyttar och skaffar familjer så man glider ifrån varandra :(

Nej usch vad detta inlägger blev negativt, var inte alls meningen från början.... jag är en glad och positiv tjej som älskar min familj mer än allt annat ♥

Nej nu ska jag busa lite med Liam innan vi bestämmer oss för vad vi ska göra idag!

Ha en trevlig dag alla.... KRAM!!


Kommentarer
Postat av: Madelene :)

Hejsan =)

läser här varje dag hos dej =)

Du skriver sååå bra så =)

Men detta inlägget var verkligen inte den jessica som jag läst innan, är du lite deprimerad i dag kanske eller ??

Vadå skriver folk om dig på deras bloggar eller ?? Kramar

2009-02-03 @ 11:02:02
Postat av: Liams mamma

Hej gumman nej jag är inte dep tycker bara det är tråkigt att få en massa skit från folk här då dem inte ens känner mig! kram

2009-02-03 @ 11:07:03
URL: http://detbastasomfinnsliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0