GRATTIS GRATTIS TINA (FARMOR)

Idag fyller Liams farmor Tina år.... Grattis Grattis :) Vi ska åka och gratta henne senare idag!

Nu på förmiddagen har jag även varit hos läkaren, och visst nu har man nässelfeber samt kraftig UVI ..... superkul, måste ner till apoteket och hämta ut en massa piller :( Har utslagen inte försvunnit inom en vecka måste jag tillbaks och göra en utredning samt få kortisonspruta :(

Tänkte åkt till Väla nu på förmiddagen, men vi får se hur det blir med det, just nu känner jag inte alls för och göra något!

På söndag kanske vi ska åka ner och besöka min syster i malmö, då tänker jag även åka till tygbutiken STOFF & STIL på svågetorp :)

Nej nu ska jag fundera på vad vi ska göra idag, om vi ska åka eller inte!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0