Inte nu igen :(

Ja precis så känner jag... mina nässelutslag har kommit tillbaks, blir väl att man får gå till läkaren i början på veckan igen... VILL INTE:( Mina fingrar sväller upp och det gör ont i dem, kan knappt sitta här och skriva ens! Blir bara ett kort inlägg.

Igår var jag hos tandläkaren, och för första gången fick jag bedövning :( På eftermiddagen som vanligt en fredag var vi på babysimmet och Liam är så sjukt duktigt nu, känns som dem andra barnen inte alls är i hans klass :) På kvällen blev det wookat supergott... mmmm mums!

Idag har vi på förmiddagen varit ute och gått en sväng, gick även förbi lekparken så Laim fick gunga lite!

Vad som händer ikväll får vi se har inte bestämt något än.

Imorgon ska vi kanske kanske till malmö, vi får se hur det blir!

Ha en underbar lördag, för det kommer vi ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0