Lite fixande & donande :)

Ikväll har vi varit duktiga eller rättare sagt hela helgen eftersom vi fixat en massa med och i huset, mycket roligare och fixa saker nu när vi vet vi ska bo kvar här, så nu ikväll fick vi fixat med en massa sladdar som vi lagt i kabelkanaler så det ser snyggt ut samt svårare för Liam att dra i :) Jag är så mäkta stålt över oss!

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg nu när Liam sover och Patrik är ute och går med Isa.

Imorgon börjar allvaret med min viktnedgång, skulle ju börjat förra måndagen men vart ju sjuk då så fick skjuta på det! Håll alla era tummar att jag klarar av det, vill verkligen gå ner 5-10kg till sommaren, det är ju ändå 1-2 storlekar i kläder.


Mitt ♥-gryn


Nej nu ska vi snart traska upp i sängen och kolla på film samt mysa ;)

Ha en trevlig kväll och mys nu mycket det ska vi göra.... PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller tummarna!

2009-02-01 @ 21:35:39
URL: http://www.familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0