Upp och ner....

ner och upp, ja så kan man kalla min dag idag! Igår skulle jag beställa lite kläder från Lindex till Liam, men jag blev utloggad hela tiden så till slut orkade jag bara inte. I morse när jag vaknade tänkte jag att nu ska jag ta och prova igen, men som vanlig så hade byxorna jag ville ha tagit slut på knappt en dag... BLÄÄÄ!

Vid 14 tiden skullle Liams farmor komma så vi kunde gå en sväng till Gläntan, men tjugo i två ringde hon och sa att hon blivit dålig så hon kunde inte följa med :( jaja inte mycket att göra så jag lät Liam sova tills kl  var 14,20. Precis innan ringde jag Patrik så vi bestämde att vi skulle åka en sväng till Väla när han slutade så jag kunde kolla om dem fått in byxorna där! Hade knappt hunnit få ner Liam från ovanvåningen så ringde min mobil, det var Liams gudmor Kerstin som frågade om hon fick komma förbi en stund, SJÄLVKLART! Tog knappt 10 min sen var hon hos oss och det blev mycket busande och en massa snack som vanligt :) På söndag åker hon utomlands... gottegris! Kerstin stannade i 1,5 timme och precis när hon skulle köra kom Patrik hem. Liam fick lite mat sen körde vi till Väla, men självklart hade dem inte byxorna där heller :( Han fick ett par jeans av farmor iallafall... tusen tack!

Imorgon är det ingen babysim eftersom det är sportlov, men vi kan nog hitta på något att göra ändå :)
Dem säger det ska komma massa snö på söndag så vi ska nog gå en sväng till Leka och kolla om dem har en pulka till Liam!

På lördag kommer Peter med fru hit så vi ska bjuda på lite tilltugg och lite gott att dricka, blir nog till att spela lite Wii med, ska bli väldigt trevligt!


Vår älsklingskille :)

Nej nu ska jag ta och göra Patrik sällskap i sängen, han ligger redan där och kollar på tv!

Ha en trevlig kväll, ska vi ha med massa mys!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi var åsså på Väla igår.. blev "bara" en POP mössa.. Tråkigt det där med byxorna!

2009-02-20 @ 08:54:20
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0