080122

Precis hemkommen från Liams och min promenad idag, blev inte så långt idag för det var kallt... brrr, vi gick inom City Gross och handlade lite saker till Liam som började ta slut här hemma, vi ska storhandla imorgon!

Idag vaknade Liam kl. 7,50 och som vanligt fick han lite mat och ny blöja sen la jag honom igen och jag vaknad kl. 9,45 och då sov han fortfarande. Jag smög ner och satte på datan och fick en liten stund för mig själv men kl 10,10 vaknade mitt lilla troll :)

Idag när Patrik slutat har vi helg, eftersom han är pappaledig på fredagar börjar vår helg redan på torsdagarna kl. 16, det är verkligen så skönt att han kan vara hemma en dag extra. Jag får lite mer hjälp och Liam och han får lite mer tid tillsammans. På vardagarna har dem ju bara några få timmar som dem träffas eftersom Liam lägger sig vid 18-18,30!

Idag blir det kebabrulle till middag... mmmm mums :) Men på måndag börjar Patrik och mitt nya liv, ( jag har redan smygstartat för 1,5 vecka sen med mina promenader ) jag vill gå ner till sommaren minst 5-10kg, men mitt mål är att gå ner ca 25kg innan jag är nöjd!

Nej nu ska jag passa på och äta lite när Liam sover och kanske vila lite, sen ska vi röja lite när Patrik kommer hem, skönt och slippa göra det imorgon.

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0