Ajajajaj.....

ja det kan man säga att jag har nu, har så sjukt ont i min rygg!!! Vet ej vad jag har gjort men kan knappt röra mig eller sittta och vi ska inte tala om att bära eller lyfta Liam, AJ det gör ont!

VI sitter här nu fullt påklädda jag och Liam och väntar på att pappa ska komma hem på lunchen som han alltid gör, men han ringde vid 11 och sa han var sen, annars brukar han vara hemma vid 11,30, men blir väl strax över 12 idag. Typiskt när vi väl ska ut och gå Liam och jag, jaja vi kommer ju ut iallafall, bara lite senare än vi tänkt. Vi ska gå en lång runda sen springer vi inom ICA för behöver ett par saker. När Patrik sen slutar vid 16 ska vi till Barngarderoben och kolla om vi kan hitta något där för vi har ju fått 750kr att handla för där :) och imorgon har dem ju REA! Därefter blir det till att åka till City Gross och handla lite mat för det ekar i vårt kylskåp :( Blir kanske en marakronilåda eller frasig köttpaj idag vi får se.

Igår försökte Liam klättra upp i vår soffa :) så kul och se alla framsteg han gör och snart går han väl med!!!

Patrik och jag pratade även om att hoppas Buslandet på fredag och istället gå och simma med Liam på söndag, han bara älskar det ju.... så vi får se vad vi gör, lutar nog åt att simma.

Nu  är det snart dags att köpa inbjudningskort till Liams 1års kalas och sen måste det köpas ballonger och serpentiner, tallrikar, muggar och duk och en massa annat med, ska bli så SKOJ!!! Jag undrar bara hur vi ska få plats, visst vi har storat hus men jag sitter ändå och funderar på hur vi ska duka så alla får plats!?! Tråkigt nog kommer inte Kekke och Gittan ( Liams gammel mormor och gammel morfar ) för dem är ju på Cypern, men måste säga att det är kanske tur för det är redan ont om plats, men vi hoppas dem är hemma nästa år då Liam fyller 2år.

Jag har verkligen världens bästa lilla kille, han sov till 10 både i mån och i tis och idag vaknade han 9,30, så jag ska verkligen inte klaga!

Jag hoppas min mamma och syster snart är friska så jag kan får träffa dem är ett tag sen nu ju och dem längtar så efter att få träffa Liam med. Krya på er! Vi älskar er ♥

Nej nu ska jag leka lite med Liam på golvet innan vi ska gå ut. Kommer kanske ett inlägg senare ikväll om vi hittar något att köpa på Barngarderoben!

* Kram Kram *

6336++116++15  ( En hälsning från Liam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0