Besök hos gudmor :)

Igår var en väldigt lugn dag, vi vaknade vid 10 tiden och åt frukost därefter blev vi klara för att kl 13 skulle vi åka och besöka Patriks och Liams gudmor Kerstin och hennes man Tommy. Väl där blev vi bjudna på pannkakor och glass... mums :) Därefter blevet massa bus och snack. Alltid lika trevligt och hälsa på hos dem. Tack för en trevlig dag som vanligt!

Väl hemma skulle Liam sova middag så jag passade på att börja på maten, blev helstekt fläskfilé :p

På kvällen fick Liam sitt vanliga lördags bad, och han bara älskar och sitta och plaska i sin balja. Önskar vi hade ett badkar till honom, får se vi kanske sätter in ett där nere framöver!

Idag blir det en vända till Ikea och väla för att shoppa lite... Ni som känner mig vet jag älskar att shoppa och Patrik kanske passar på att köpa min 30-års present ;)

 Liam provar mössa   Liam åker i sin gåvagn :)

Nej nu ska vi bli klara och komma iväg... ha en bra dag!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0