Det snöar....

ja det började för ca 1 timme sen och snöa väldigt mycket... vi får väl se hur länge det ligger kvar!

Nu har Liam precis fått sin gröt och en ny blöja och nu leker han så fint på golvet.... själv sitter jag och letar efter ett par lacoste skor till honom då jag önskat mig det till honom när han fyller 1 år om snart 1mån.... vi hoppas han går då ju för just nu gör han inget hellre än ställer sig upp mot allt :)

Idag har Patrik jouren, men det är sista dagen/natten för denna gången så skönt. Imorgon bär det av till Buslandet i helsingborg med Peter och hans två pojkar, ska verkligen bli kul och komma dit och se hur där e.

Nej nu ska jag äta lite, magen kurrar här.

ha en bra dag alla så hörs vi.

Kommentarer
Postat av: Emy

ja, visst e det fint ute! tiden går så fort, snart e han 1år, kul! ha en mysig dag! kram emy

2009-01-08 @ 12:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0