Få lite värme...!

Vi har länge tänkt sätta in en luftvärmepump i källaren eftersom på vintern är där inte många grader, så gå ner och tvätta och göra annat där nere drar man sig gärna för in i det längsta. Men så eftersom vi tänkte sälja huset så ville vi inte lägga massa pengar på det, men nu när vi ska bo kvar slog vi till igår. Vi körde till Hyllinge och köpte en (inte billigt :(  På kvällen kom Tina och Börje för Börje skulle hjälpa Patrik att sätta upp den... TUSEN TACK!!! Dem fick upp delen som ska sitta där inne och nu på morgonen håller dem på att sätta upp den där ute, så snart ska vi väl få lite värme i källaren och då ska jag ner och tvätta, tvätta och tvätta :)

Liam fick så klart igår lite kläder igen ( jag kan inte gå in i en affär utan att handla ), men det blev bara en tröja!



I eftermiddag blir det väl till att åka och storhandla fick ju aldrig gjort det igår eftersom vi knappt fick plats med pumpen och vagnen och oss alla i bilen, men till slut gick det!

Igår fick Liam för sig att han skulle inte sova middag alls, så han var uppe hela dagen från ca 9-18, sen tog vi upp honom vid 23 och han fick lite mat sen sov han till 9 imorse.... så skönt! Patrik och jag låg och kollade på film till kl var 24 ungefär och det är längesen vi var uppe så länge, man är inte så pigg längre sen man fick barn ;)

Nej nu måste jag nog byta en bajsblöja :(

Ha en bra dag och ta hand om varandra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0