Jag ska aldrig mer....

klaga när jag är frisk, för man vet inte hur bra man igentligen har det då. Nu har min måltidsersättning som Patrik beställde till mig kommit, men tyvärr blir det inte av denna veckan med att börja på min viktnedgång då jag är megasjuk fortfarande och hade feber imorse igen :(  Men men jag får krya på mig och så får jag börja på måndag istället. Ska beställa en annan sak till och sen ska ju min fitbräda komma vilken dag som hellst med :)

Idag har min lilla älskling sovit middag i nästan 3 timmar så jag hann med och stänga ögonen en stund på soffan, behövde jag verkligen, men han är så duktig för han underhåller verkligen sig själv på golvet så bra. Han är ingen gnällig unge som måste ha uppmärksamhet hela tiden :)

Tråkigt nog börjar Patrik med känna sig sjuk nu, men som tur är jobbar han bara i morgon med sen är det HELG för oss, ska bli så skönt.... LÄNGTAR!

Min mamma kommer kanske även imorgon ska bli så kul och träffa henne, vi har inte träffats sen julafton då hon varit jättesjuk tre gånger på rad nu :(  Fick ett mess från min syster igår att hon saknade oss så, vi har inte heller träffats på superlänge då hon med varit sjuk med bihålsinflammation (tror det stavas så), men vi får snart ta och ses tycker jag!

Nej nu ska jag ta och ge Liam sin burkmat och så kommer Patrik hem om ca 30min.

Måste såga att jag slog besöksrekord igår igen.... SÅÅÅÅ KUL.... läs på!!!!

Krya på er alla där ute som är sjuka och ni andra ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0