Vad ska jag få???

Åhhh jag håller på att spricka av nyfikenhet... Patrik håller på att dumma sig för mig, han tjatar om att han och Liam ska åka in till stan en dag och så ska dem köpa en present till min 30års dag.... åhhhh jag vill ju veta vad det är!!! Jag tror inte det blir kläder eller underkläder för det har han sagt att det tycker han är tråkigt och handla till sig själv, kanske något smycke.... hmm ja det tror jag nog, man kan ju hoppas på en fin ring eller något, annars vet han att jag verkligen vill ha en tatuering med Liams namn på min underarm, ehhh kanske det han ska fixa till mig för han pratar lite om tatueringar idag :) Jaja jag lär ju inte få veta det förens den 15 feb :(

Kom gärna med förslag vad ni tror det blir!!!

Jag säger det ofta men jag är verkligen glad för min lilla familj och jag älskar Patrik och Liam överallt annat! Vi har det superbra och det är verkligen skönt att veta att vi inte ska flytta längre, så nu är det full fart och göra huset lite hemtrevligt :)

Nej nu börjar snart handbollen så ska dra mig bort mot soffan och krypa tätt intill min käre sambo och mysa ♥

Ciao ciao :)

Kommentarer
Postat av: Emy

hej, ska ni inte flytta längre? kram emy

2009-01-25 @ 18:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0