Massa nya kläder :)

Ja ha nu har några dagar till gått och jag har inte haft tid att sitta här!

Igår åkte vi till Halmstad för att bada på Sannarpsbadet, kul hade vi, men trodde det skulle vara större!

Idag har vi varit en runda på Väla igen, blev lite shopping, men vi ska åka dit en gång själva bara Patrik och jag då det börjar bli svårt och ha med Liam. Tänkte visa er allt Liam fått och som vi köpte idag!

Börjar med sakerna han fått av min mamma/mormor:

  
                     Två tröjor från PO.P
  
          Ett set med munkjacka och byxor
   
             Två askar med olika stumpor                        
 
Segelbåt till poolen       Tallrikar, muggar & servetter till 1,5års kalaset :)

Från gudmor Kerstin:

 

Från oss:

 
     Fleecejacka                 Svarta, mörkblå & gröna velourbyxor

Igår var vi hos läkaren med Liam och dem tog en massa prover i hans hals och blodprover, men dem hittade inget! igår fick han en massa utslag på magen och idag har dem blivit mycket värre och finns nu på hela hans kropp så jag ringde sjukupplysningen och dem ha att det kan vara nässelutslag (sånt jag har) så om han får problem med att det kliar ska vi åka till läkaren och få kortison!

Dem har fått in massa nya fräcka kläder på Lindex som jag bara måste/vill ha :)
Här kommer några saker:

  

 

Imorgon ska P:s mamma passa Liam någon timme, får se om vi kanske åker in till Väla då! Jag har även kommit på vad jag ska köpa för presentkortet jag fick av P när jag fyllde 30år. Kommer bli två armband med berlocker från Thomas Sabo :) Kanske blir ett halsband sen med!

Ciao :p

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med kläder :) Elias fick den svarta Mumin tröjan och den grå av mamma idag :)

2009-07-13 @ 17:14:52
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0