Varmt och över 40 graders feber!

Så nu är semestern i full gång och fint väder har vi! Denna veckan har mest bestått av att göra viktiga saker. I måndags var jag inne i hbg och sökte praktikplats och verkar som jag kanske kommer börja på H&M efter sommaren, men återstår att se! Blev även lite shoppande för mig, hittade två par shorts och en superfint tunika :)

Idag har jag varit på AF gick superbra och nu ikväll har P och jag varit på rådgivining så vi får se vart det leder!

Min mamma har köpt en massa saker till Liam som jag får visa en annan dag, även gudmor Kerstin har köpt lite, men som sagt ska ta bilder på det sen ska jag visa er! Vi har även hunnit köpa nya skor till Liam då dem andra vart för små!

I förgår märkte jag att Liam vart väldans varm och sa det till P, men han sa att det beror nog bara på värmen ute så gjorde inte mer åt saker, men igår kväll var han kokhet så jag sa till P att han har säkert feber och tog tempen och den visade på över 39 grader så han fick ipren och sen isäng, imorse visade tempen på 40 grader så ringde sjukupplysingen och vi ska hålla kolla på honom om det fortsätter i tre dagar ska vi söka läkare och nu ikväll hade han över 40 grader så får kanske kontakta läkare imorgon!

Nej får vara allt för denna gången ska se om jag hinner skriva imorgon och visa allt fint!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fyy, med feber i denna värmen! Hoppas att den försvinner snart! Kul att du kanske ska få praktikplats..

2009-07-08 @ 21:17:30
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag är supernöjd.. den kunde inte bli bättre :) Som jag längtat.. jag bokade tiden i början av januari å första lediga tiden var den 8/7.. Snacka om att dom e eftertraktade :)

2009-07-09 @ 21:40:30
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0