Vart tog sommaren vägen???

Hmm ja nu har P haft semester i 2 veckor och solen har knappt visat sig alls :(

Iallafall så haf dagarna sprungit iväg igen och vi har gjort en massa kuliga saker :)

Vi har hunnit vara på Väla och Ikea minst 4-5 gånger den sista veckan då vi har kommit på saker som vi behövt när vi kommit hem därifrån så då har vi åkt dagen efter igen! Har iallafall köpt en gind som vi har satt upp där uppe så Liam inte kan gå ner i trappan utan kan vara där uppe och leka. Har även köpt lite kläder till honom.

I fredags var vi i Varberg på Fun City, tyvärr inget ställe vi kommer åka till fler gånger men nu har vi varit där med.

Lördagen var vi på namnfest hemma hos gudmor Kerstin och Tommy, deras sons dotter fick sitt namn.

I trosdags ringde jag till hudläkare och pratade med dem och dem tycktte jag skulle gå till vårdcentralen och få en remiss till hudläkarna i hbg, så 14,30 var jag där, men som vanligt var det en inkompetent jävla läkare (inte samma jag varit hos 3-4 gånger innan), man börjar undra hur dem har kunnat bli läkare???? Iallafall tog hon ett väldigt ovanligt prov (genprov) och om det visade att jag hade den genen skulle hon skicka remiss men eftersom hon ansåg att mina "utslag" inte var så farliga tänkte hon inte göra det fast hudläkarna sagt det! Tyvärr försvann mina utslag 1 timme innan jag skulle till henne så hon menade på att hon inte kunde göra något då hon inte kunde se dem, så hon sa jag skulle komma när dem syntes....20 min senare och massa skäll från min sida... gick jag därifrån men innan dess sa jag att jag kommer imorgon och knackar på din dörr så du får se! På fredagsmorgon kl. 08,00 gick jag dit och så fort hon fick se dem sa kallade hon in en till läkaren som direkt sa till henne att hon måste skicka en remiss till hudläkarna... åhh äntligen tänkte jag, så nu går jag bara och väntar på en tid från dem!

Imåndags var vi hemma hos Emma, David och Amanda och grillade... supertrevligt :)

Nu väntar vi bara på att vädret ska bli bättre så vi kan åka upp till Skara Sommarland, tanken är då att vi ska bo över på hotell en natt, men som sagt vädret spelar ju stor roll så vi får se!

Vi har säkert gjort en massa andra saker, men kommer inte ihg just nu! Här kommer iallafall lite bilder :)

   
 
     Kläder o saker vi köpt till Liam :)


Tyvärr glömde jag kameran hemma när vi var på Fun City men vi vann en groda till honom!




Självklart har vi även varit lite på standen, så när man åker hem och det är varmt ute så får man åka i blöjan hem :)

  
Bilder från namnfesten!



 Flickan som fick sitt namn med sin mamma!


Liam med sina nya "hemska" byxor enligt pappa! Vad tycker ni?

Nej nu ska här hängas tvätt!

Vi hörs när vi hörs :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med ett långt inlägg :) Ni verkar ha haft en toppen vecka! Skönt att du fick din remiss.. Hur e det mellan er förresten? Ha en fin vecka!

2009-07-20 @ 21:41:43
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: Erika

fin shopping :)



hur gammal är sonen?

2009-07-23 @ 13:42:16
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0