16 månader!

Nu är Liam redan 16 mån, sjukt vad tiden har gått fort!

Som sagt i lördags när killarna låg och sov körde jag in till väla, blev inte så mycket shoppat, men Liam fick lite iallafall Very Happy

  
Tröjor/body från PO.P
 Fram  Bak

Det blir inte alls som jag hade tänkt mig på midsommar, men det blir nog bra ändå! Jag kommer nog åka ner till Beddinge med Liam och där fira med 4 vuxna och 3 barn, kommer klä midsommar stång och käka god mat. P ville inte följa med eftersom det är som det är mellan oss, vet inte vad han ska göra men gissar på att han ska festa med vänner, TRÅKIGT Sad

På tisdag skulle vi firat 3 år tillsammans, och under halva den tiden har Liam funnits hos oss, men nu tar allt slut, inte för jag vill det men kan inte göra mycket åt det Tillbedja

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Hanna

tråkigt att ni separerar! =( men ibland blir det ju tyvärr så... jag och M "firar" 3 år tillsammans på torsdag! (18/6) ^^ vi ska åka till ullared, haha! och mormor ska vara barnvakt!



vi har "lek och bus landet" istället för busfabriken! fast neo känns lite liten än så länge... men sen blir det nog en och annan vända dit! =)



kram kram

2009-06-15 @ 09:55:03
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilka fina kläder Liam fått!

2009-06-15 @ 20:48:54
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0