ÅHH SÅ JÄVLA LESS PÅ DETTA NU :(

Igår morsse var jag så sprudlandes glad för mina utslag var nästan borta och mina fingar/händer fungerade igen, men denna glädjen försvann rätt snabbt för på eftermiddagen/kvällen kom dem tillbaks igen och under hela kvällen/natten/morgonen har jag nästan bara kliat mig och knappt fått någon sömn. Läkaren skulle ringa nu idag om han hittade något på proverna så jag håller alla mina tummar att där finns något så jag kan bli av med detta! Jag skulle ju gått och simmat nu på förmiddagen, men det blir till att hoppa det :( Kan inte heller vara med på Liams babysim idag utan jag får stå bredvid och kolla på :(

Imorgon kommer min mamma och syster hit ska bli så kul :)

Nej nu ska vi ut och gå en runda alla fyra Patrik, Liam, Isa och jag... ha en underbar dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0