JIPPI ÄNTLIGEN

Ja idag har vår vagn kommit så när Patrik slutar ska vi åka in och hämta den, får se om vi köper cyklen idag med :)

Vilket underbart vår väder vi fått och tydligen ska det hålla i sig ett par dagar nu, på onsdag har dem lovat upp mot 11 grader sååå nice! Blir till att ut och gå massa nu. Köpte ett par nya gympaskor i lördags när vi var på Väla och inne i stan, men funderar på om jag ska lämna tillbaks dem idag, kostade ändå 1000kr och eftersom dem gör lite ont på mina dumma fötter ( jag har problem fötter) så funderar jag på att lämna tillbaks dem fast jag bara älskar dem... så jä..a snygga e dem!



 



Ingen bra bild, mycket snyggare i verkligheten!

På torsdag ska vi till bvc och träffa läkaren, för Liam går konstigt på sina fötter så vi vill kolla upp det!

Lovade er ju även bilder på bodysarna jag köpte till Liam, så här kommer dem!

  

Jag bara älskar Lindex :)

Ringde även till damen som håller i dagisplatserna idag för vi har inte fått dagisplats än till Liam och jag har endast dagar kvar för maj, hon sa att hon skulle skynda på det, så vi får väl se!

Ikväll ska vi grilla.... JIPPI :)

Ha en underbar dag i solen, det ska jag/vi ha!

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig.. snygga skor! Ojdå.. hoppas att det inte e nått allvarligt med fötterna, tur att ni kollar det med en gång!

2009-03-30 @ 14:53:43
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0