SAMMANFATTNING

Vet det är ett tag sen jag skrev nu, men känner inte jag hinner med det längre samt så tycker jag inte det är lika kul längre, eftersom det endast är en eller två som komenterar. Men kommer skriva nu eftersom patrik var på mig igår att jag skulle skriva lite iallafall! Så här kommer en snabb smammanfattning från dem senaste dagarna!

FREDAG: Var på babysim som vanligt kl. 13,10, tyvärr satt jag på kanten och kollade på Patrik och Liam, eftersom jag hade mina utslag! Nu kan Liam stå själv på botten och hålla sig i kanten på basängen och han är superduktig på att simma :) På eftermiddagen kom Liams gudmor Kerstin hit och busade med honom!

LÖRDAG: Hade vi en heldag med Liams mormor och moster som var på besök, massa bus, snack och massa god mat.... (hehe som jag stod för så klart). Blev även lite Wii spelande!

SÖNDAG: Åkte vi en sväng hem till Liams farmor och "farfar" för Patrik skulle hjälpa dem med datan, köpte med oss lite bröd och bullar och väl framme så var Caroline, Mattias och Isabelle där med :) Så Liam och Isabelle busade lite! På eftermiddagen var vi bara hemma och busade och mös med Liam så skönt och inte göra något alls för en gångs skull.

MÅNDAG: Liam och jag kände oss lite dåliga, feber, illamående och huvudvärk m.m. Patrik kom hem till middag och kvällen/natten blev inte kul för Liam blev riktigt dålig med nästan 39 graders feber fast han fått panodil, vaknade typ en gång i timmen och vart ledsen, men idag är han piggare, jag tror det är tänderna som gjorde honom dålig, eftersom 4 st tänder är på väg ut nu!

Det får vara allt för nu vill Liam ha sin gröt och en ny blöja!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med.. tiden och orken finns inte alltid för bloggande! Både jag å Elias e åsså dåliga.. Men han har en kindtand som brutit igenom nu så jag hoppas att vi snart ska vara på benen igen, HATAR verkligen att vara förkyld! Krya på er!

2009-03-10 @ 13:29:04
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: Emy

hej, ibland kan jag oxå känna så, att det e många som läser men de aldrig skriver nåt...utan alltid samma stackare som skriver :)

men jag gör ju detta för mina små killar o ingen annan....kram emy

2009-03-10 @ 13:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0